SKRIVET: 2009-01-01, kl 23:36:51 | PUBLICERAT I: My life

2009

nu äre 2009 som gäller!:)

pappa,jag&sabina åt mat strax efter åtta och sen vid kvart över elva cyklade vi till typ stadsparken och jag trodde ju såklart att de skulle va jätte mycket folk där ,men såklart så hade ju jag fel,de ändå vi såg var ungefär 5 människor så pappa sa att vi kunde åka till dalhem istället och kolla där för där brukar de alltid vara fyrverkerier(trodde vi) men de var typ dött där så vi knackade på pappas kompis som bor på dalhem och så var vi där till ungefär 2! sen gick vi och la oss ungefär halv fyra och jag vaknade strax efter två och jag drömde om en kille inatt (a) och en annan dröm som var skit läskig!!:(.

har suttit och tänkt vad jag ska ha för nyårslöften men till slut bestämde jag mig för ; gå ut och gå VARJE dag förutom tis & tors för då har jag innebandyträningar.och sen sluta äta massa onyttiga saker för jag vill ha en fastare och plattare mage till sommarn:) men vi får se hur de går!

har ni några bra tips på vad man kan äta istället för godis och chips och sånt ?:) som t.e.x. en morot eller nåt..

usch,pappa och sabina sitter och kollar på tv och dom jagar kaniner och de ser skit äckligt ut och dom har tagit bort skinnet och allting typ och så har dom brytit nacken på dom! :((



maten var supergod!



potatissakerna var ascoola!haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: