SKRIVET: 2009-02-15, kl 22:27:03 | PUBLICERAT I: My life

you are my sunshine



nu har jag målat mina naglar och haft på stop n grow för att jag och min kusin kör en tävling,att den som har längst naglar tills hon och jag ska träffas igen vinner och den som har kortast får ge typ 10kr :p,JAG MÅSTE SLUTA BITA PÅ MINA NAGLAR!
hade tänkt att gå in på olika sidor och checka lite kläder men de får bli nån annan dag för nu ska jag gå och lägga mig (22.28) och de är ju skola imorgon..



ALLA SOM SPELAR INNEBANDY MÅSTE GÖRA DETTA TEST!

- HAR DU NÅGONSIN PÅ EN MATCH:
STÅTT I MÅL? ja,gjorde de idag:)
SPELAT BACK? japp
SPELAT CENTER? gör de nu :)
SPELAT VÄNSTERFORWARD? ja (:
SPELAT HÖGERFORWARD? ja
GJORT MÅL? ja :D
GJORT SJÄLVMÅL? nej
SATT EN STRAFF? nej ;)
FÅTT UTVISNING? nej (tur de)
FÅTT MATCHSTRAFF? nej 
BLIVIT TILLSAGD AV DOMMARN? nej,aldrig faktiskt (a)
FLÖRTAT MED DOMMARN? nej..
BÖRJAT GRINA PÅ PLANEN? aah (kunde inte andas)
BÖRJAT BLÖDA PÅ PLANEN? nej de tror jag inte
BRYTIT NÅT PÅ PLANEN? nej ;) kanske en nagel men men..hahaha
BLIVIT TACKLAD ÖVER SARGEN? njaaa
FÅTT NÅGON ATT GRINA PÅ PLANEN? nej (:
FÅTT NÅGON ATT BLÖDA? nopp
FÅTT NÅGON ATT BRUTIT NÅTT? nej
TACKLAT NÅGON ÖVER SARGEN? nej de tror jag inte:p
TACKLAT NÅN SOM ÄR STÖRRE ÄN DIG SÅ DEN HAR RAMLAT? nej de tror jag inte ;)

- HUR MÅNGA?
MÅL HAR DU GJORT? 2 på den här säsongen -.-'
ASS HAR DU GJORT? jag venne :)
SJÄLVMÅL HAR DU GJORT? inget :D
MATCHER HAR DU SPELAT? väldigt många,behövs många fingrar för att räkna
ÅR HAR DU SPELAT? vad kan de va ? 2 år tror jag snart 3 :)

- OCH TILL SIST, VILKET NUMMER HAR DU? vi har inte fasta nummer men jag brukar oftast ha 6 :)


Jenna

det är en kille :) och tack detsamma!



PUBLICERAT: 2009-02-15, 22:39:27 | URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/


Sara

jajamen :D



PUBLICERAT: 2009-02-16, 15:59:33 | URL: http://saraotter.blogg.se/
anna

kolla in min super goda smoothie i bloggen!



PUBLICERAT: 2009-02-16, 17:20:08 | URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: