SKRIVET: 2009-02-25, kl 16:34:05 | PUBLICERAT I: My life

västerås & bowling

västerås idag då,fick 600 av pappa eftersom sabina hade fått nå rosa hörlurar för 600,men jag hittade bara en sån där spray som man använder när man ska platta,locka eller föna håret för 80kr på kicks! sen åt vi kinamat,åh,fyfan vad gott de är alltså,muuuums! vi åkte hem vid 1,kom till sala halv två och då åkte vi till bowlinghallen,pappa kom 1,sabina 2,jag 3 och elin på 4 plats! sen skjutsade vi hem elin och åkte till åkrahallen,jag köpte en ben&jerry's,har redan ätit ungefär hälften :), haha,jag är tönt men nu ska jag faktiskt kolla på hannah montana (a) haha,13år(imorgon) och kollar på hannah montana.... hur många 13 åringar gör de egentligen?
skriver nog sen,vi hörs! ha en bra dag ♥


  


STEFANIE

den är jättebra :)


STEFANIE

har du sett mina youtube filmer?


STEFANIE

kolla min blogg. lagt in ett inlägg, bara för din skull


STEFANIE

vi kommer på eftermiddan :) kan vi inte gå och köpa ben&jerry's? jag älskar glassen. sen läste jag i ditt inlägg att ni har i sala :p


ida

jag är snart 16 år och kolalr på hannah monthana ;d



PUBLICERAT: 2009-02-26, 11:58:47 | URL: http://iidak.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: