SKRIVET: 2009-02-24, kl 21:58:03 | PUBLICERAT I: My life

2 dagar kvar

tisdag idag då :)

åkte till pappa och hjälpte han att bära våran nya plasma tv :) sen åkte vi till stan,fick "köp 3 varor och få 50% rabatt på den billigaste" på h&m men jag hittade ingenting där fast jag köpte ett armband och örhängen på ur och penn för bara 45kr!eller okej,jag köpte inte utan jag sa till sabina att jag ville ha de där i födelsedagspaket från henne så hon köpte de :) dom har ju rea på allt där.imorgon ska jag,pappa,sabina och elin till västerås så jag kanske hittar något där :) , vi ska åka 9 och sen ska vi åka tillbaka till sala 1 och klockan 2 har vi en bokad tid på bowlinghallen :D.

jag sitter och dunkar musik nu!
 
 

nu ska jag kolla på next! de är en lebb
vi hörs!

/mmichellee


STEFF

kolla min blogg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: