SKRIVET: 2009-02-14, kl 18:00:23 | PUBLICERAT I: My life

drömmen om oss

såklart är de ju alla hjärtans dag idag! :D

hur ska/har ni spenderat den fina dagen?

själv har jag inte gjort nånting idag,bara suttit vid datan och vart en stund med klara innan hon åkte hem,men stefanie&sandra (våra kusiner) är här nu så vi hittar väl på nåt sen :).usch,känner att jag håller på att bli sjuk :( hostar och blir hes och har ont i halsen,de verkar som att hela sverige är sjuk!,sandra sitter i mitt rum och kollar på det okända och hon skrämmer skiten ur mig! hon säger att de står nån i garderoben och massa saker!!! sen sprang hon ner och jag sprang efter henne men sen kom jag tillbaka efter några minuter:p .
sandra hade värsta mardrömmen inatt, hon drömde om att jag,sabina,hon och stefanie var ensamma i en lyxig lägenhet med massa fönster i stockholm,och dagen innan hade jag och sabina sagt att de fanns ett spöke i lägenheten.och sen den kvällen satt vi och kollade på typ tv eller nåt och då sa jag och sabina igen ; aaaaah,vi såg ett spöke och sen hade sandra och stefanie sagt ; men nej. och sen släcktes lampan och den tändes efter några sekunder igen och då skrek vi alla ;aaaah,ett spöke och då sprang vi till dörren som var stängd,och då öppnade stefanie och sabina,fast när dom öppnade dörren kändes de som att de var nån som höll fast handtaget på andra sidan och sen tryckte dom på dörren och tillslut kom sabina och stefanie ut,fast sen stängdes dörren igen när jag och sandra skulle ut genom dörren och då försökte sandra komma ut genom dörren fast då kändes de som att de var nån som höll iför på andra sidan men sen kom sandra ut och när jag skulle ut genom dörren så skrek jag för att den stängdes igen och sen fick jag lov att kämpa för att komma ut genom dörren och tillslut kom jag ut.och sen sprang vi till ett rum och såg en säng och sen sa stefanie; ååh,vi hoppar i sängen! och sen hoppade vi en stund,golvet var av sand och vi såg att de skrevs något i sanden, typ som ;jag ska döda er.så då skrek vi och sprang ut genom rummet.och sen sprang vi ut ur lägenheten och då kom en gammal och äcklig tant till oss och frågade varför vi skrek och sånt,och då sa vi ;det spökar i lägenheten! och sen sprang vi iväg.men sen så vare typ att dom filmade på två gravstenar som var vid lägenheten och då kom de två äckliga gubbar  som flinade mot varandra. och så slutade mardrömmen! alltså de var som som spökade:p , oj vilket långt inlägg de blev nu (: , hahaha,det är rätt coolt att vi drömmer så konstiga drömmar.......

ha en bra alla <3-dag!

/mmichellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: