SKRIVET: 2009-02-22, kl 22:05:48 | PUBLICERAT I: My life

oscarsgalan

någon som ska kolla på oscars galan 23.55 på kanal 9? jag ska nog göra de om jag inte somnar :p

vad ska ni göra på sportlovet?:)
jag vet inte vad jag ska göra men imorgon ska vi iallafall gå till stan och köpa nya inneskor till mig eftersom mina har gått sönder och sen behöver jag köpa ett bälte för mina jeans från gina är för stora,när jag provade dom var dom stora i midjan men de brydde inte jag mig om för jag är ju så smart och tänker att jag tar dom eftersom dom kanske krymper sen...haha. Ingen träning blir de på lovet iaf,ska nog bowla någon dag också :)

vill någon ge mig ?:)



båda kommer från gina tricot.

ska kolla på lite bloggar nu men vi kanske hörs inatt eller imorgon,
hejdå,ha en bra kväll!

/mmichellee


JOANNA

ingen fara!:)

tänk på att pappret måste vara speciellt, finns i bokia tillexempel:)



PUBLICERAT: 2009-02-23, 00:06:10 | URL: http://byjoanna.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: