SKRIVET: 2009-02-08, kl 17:15:29 | PUBLICERAT I: My life

matchhh

match idag ju ;d , fast vi förlorade med 8-6 :( , men skit bra spelat tjejer! :D jag gjorde två mål,faktiskt dom första på hela säsongen ;o , första målet så typ passade jag typ till målet kändes de som och då blev de mååål :D och andra målet vet jag fan inte hur jag gjorde för vi hade frislag vid hörnet och så stog jag vid målet och bollen kommer vid mig och helt plötsligt ser jag att bollen ligga i målet ;o , sen så tappa jag luften också,och jag grät typ som en 3-åring för jag inte kunde andas,så gåre när man är trött ute på plan men spelar för fullt ändå.... när vi var påväg till hallen så åkte vi på en väg och fan vad man satt och skaka! hela jävla bilen skakade ju! nu ska jag ta ett skönt bad,vi hörs!


jag försökte ta kort när vi åkte på den "skakiga" vägen



/mmichellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: