SKRIVET: 2009-02-16, kl 18:47:17 | PUBLICERAT I: My life

snorig

kul att jag dör snart......sitter här och snorar hela tiden.. kul michelle,jätte kul! :)

vart med evelina idag,vi bakade och satt vid datan , vi bakade kladdkaka i små formar och i en form. men dom blev helt brända och inte så speciellt goda,för vi hade nästan ingen mjöl så då tog vi grahams mjöl (fullkornsmjöl) och de gjorde ju inte saken bättre ...

jag tänkte kolla på lite kläder på nätet men jag känner att jag verkligen inte orkar de,är skit trött,funderar faktiskt på att gå & lägga mig (18.48)  men jag får fundera ett tag till.haha vi hörs!

/mmichellee


ivanka

japp! :)

hur är det med dig just nu då? :D



PUBLICERAT: 2009-02-18, 16:14:48 | URL: http://iivanka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: