SKRIVET: 2009-02-23, kl 13:33:19 | PUBLICERAT I: My life

sportlov :)

sovit gott?

jag låg ju och kolla på oscars galan till typ 2 och jag blev så hungrig när jag kollade på de så jag gick ner och rostade mackor med ost och tomat.sen somnade jag visst med lampan tänd och tvn på,hehe,men jag sov iaf gott :)

vad ska ni göra idag ?:)

jag sitter och väntar på att mamma ska ringa mig efter att dom har vart på sjukhuset och vaccinerat jairus,sen ska jag cykal till stan och möta dom där.hela våran familj är förkylda typ :p , mamma hostar,jim är snorig och hostar och lilla jairus hostar och jag är fortfarande lite sjuk ,men sabina är frisk ;))
jjag är hungrig så ska väl fixa nå käk nu men vi hörs efter stan!


en bild som är tagen nu

/mmichellee


emma

skit va fin bild!!!



PUBLICERAT: 2009-02-24, 18:07:28 | URL: http://eemmakkarlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: