SKRIVET: 2009-02-15, kl 20:23:38 | PUBLICERAT I: My life

match,melodifestivalen

ja,idag vare match mot vib (västerås) och vi förlorade (igen) med 1-4,men jag är ganska nöjd med mig själv :) trodde jag skulle släppa in "många mål" men 4 mål är väl rätt okej :p.sitter här i köket och jag har skiiiit ont i knäna :( vet inte vad jag har gjort....

vilken/vilka tyckte ni var bäst i melodifestivalen igår?själv tycker jag att måns och amys låt var rätt bra och den där låten 1000 miles :) men jag fick damp på dom första som sjöng,dom där två "gummorna" haha, men alltså,hur gamla är dom ? typ 40-50 eller nåt och försöker se yngre ut än vad dom egentligen är,de fick jag lite damp på.nu ska jag skriva ett inlägg i http://halvsystrarna.blogg.se men vi hörs!

/mmichellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: