SKRIVET: 2009-02-22, kl 14:15:32 | PUBLICERAT I: My life

märsta and party

vad gjorde ni i helgen? :)

jag pappa & sabina åkte till märsta efter skolan i fredags,kom dit ungefär lite efter 3,vi sjöng karaoke men de gick inte så bra för min del för min hals ville inte funka..sen satt vi vid datan längeeee och kolla på tv och så :) men de var iaf kul :d,sen när vi skulle sova,klockan var väl typ tolv halv ett,så vaknar jag av att john och hans kompis kommer hem och då är klockan typ vid tre,och hans kompis var full så han låg i sängen och skratta för sig själv ett bra tag och sen ligger jag stephanie och sabina helt klarvakna för att han väckte oss,och stephanie får damp och går och hämtar en isbit och lägger den på han,och sen hände de lite saker men tillslut så var han tyst! och vi skulle upp vid 8 så vi hann bara sova i ungefär 4 timmar.... men iaf,vi åkte in till stockholm på morgonen och jag hittade de här:



& pappa är så snäll så han betalade allting :))
tröja/kofta;kappahl 299kr
blå t-shirt;kappahl 69.50kr
jeans;gina tricot 499kr
t-shirt;gina tricot 99kr
och sen fick jag en till t-shirt från gina där de står  i ♥ secrets 99kr

och sen skulle jag åka tåg alldeles SJÄLV för första gången,bromsen på en vagn hade gått sönder så dom skulle ta bort vagnen och sen fick vi lov och stanna för de var typ 2tåg framför oss,och jag skulle ha kommit hem 3 men kom hem halv 4 men men,jag kom iaf hem till lilla sala :).

igår var jag ju på fest hos J(V&M)
de var kul :),vi åt pizza,körde snurra flaskan,vatten poker,klädpoker(jag tog bara av mig min tunika som tur va) och "jag har aldrig" så nu vet jag saker som jag aldrig har vetat om tjejer och killar i klassen ;)).



och idag har jag inte gjort ett skit!,evelina sov över men åkte hem kvart över 10 för hon skulle till helsingland,& ingen vill va med mig ju :( äsch,får väl kolla på tv eller nåt nu.vi hörs!

/mmichellee


ida

as snygga kläder :)

ska proppa i dig med godis så du växter ur dem :d



PUBLICERAT: 2009-02-22, 19:06:40 | URL: http://iidak.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: