SKRIVET: 2009-02-06, kl 20:15:54 | PUBLICERAT I: My life

jag.....

.....har inte lagt in bilderna än sen igår men jag hade "fullt upp" kan man säga ;p.men jag gör de senare ikväll :),blir väl att åka till farmor nån annan dag för dom har itne hört av sig än ! haha,senila kanske? vem vet...
nu sitter jag här hos pappa och ska vara här en stund! sen imrn ska vi ut och äta på akropolis (grekisk resturang) skit gott äre där!:D , sen på söndag är det innebandymatch i surahammar! nu jävlar ska vi vinna :D,ursäkta språket..hehe.. (känns som att jag redan har skrivit att jag ska ha match?)

vad händer för er i helgen då ?:D

ha en bra kväll,vi hörs!





/mmichellee


Emma

Nu kan du läsa svaret på din fråga i min blogg!



PUBLICERAT: 2009-02-06, 21:11:27 | URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: