SKRIVET: 2009-02-23, kl 16:54:06 | PUBLICERAT I: My life

hemma från stan

nu är jag hemma igen från stan,hade tänkt att springa med ida idag men de blir försent och då är de mörkt så de får bli en annan dag :).


ett par puma skor 400kr
ett vanligt svart bälte 50 kr

vi fikade också på waynes coffe,jag tog en lasagne med köttfärs och nu är jag jätte mätt!
och jag såg typ 100barnvagnar på stan idag! eller kanske inte 100 men typ 7 :p.

jag har bestämt att jag ska sluta äta godis,chips och dricka läsk och andra onyttiga saker,vi får väl se hur de går.
ni har väl inte glömt att kolla på min & stephanies blogg?

jag är jätte trött nu så jag ska kolla på tv nu och kanske somnar jag i soffan?
vi hörs!

/mmichellee


ida

vi får springa en annan dag gumman :)



PUBLICERAT: 2009-02-23, 18:35:24 | URL: http://iidak.blogg.se/
Anonym

svar; nikon D80 :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: