SKRIVET: 2009-02-18, kl 20:30:04 | PUBLICERAT I: My life

cupcakes!

jag satt och läste någons blogg idag och så hade den olika recept på cupcakes och det såg så gott ut så jag cyklade till åkrahallen och handlade lite saker som behövdes,och dom blev jätte goda :) så det här ska jag baka flera gånger framöver!


idag har det inte hänt så mycket speciellt,våran klass hade språkdag på vallaskolan,alltså vi fick ha lite mini lektioner om franska spanska och tyska, spanskan var jätte kul :) var inte alls så svårt. tyskan var väl också kul och inte så svårt :),men franskan däremot var verkligen inte kul!de var mörkt och ingen lampa var tänd i klassrummet och de var banangardiner och hon babblade bara på men hon översattade aldrig!fast man väljer ju inte språk efter hur de ser ut i klassrummet,eller hur ?:p.jag sitter fortfarande och funderar vilket språk jag ska ta,tyska eller spanska ? och valblanketten måste va inne på fredag,hjälp migggg....... min förkylning har blivit lite bättre så jag ska va med på matchen imorgon mot per ols :))).nu ska jag kolla runt på olika bloggar,kanske din? vem vet :)
vi hörs!






haha,kanske inte världens snyggaste men jag var tvungen att ta jätte mycket choklad för de var mycket över,men den var verkligen god :)

/mmichellee


Katarinaz

Du skulle kunna äta godis &sånt liksom en dag, ta 30-50minuters promenader. kanon mysigt.. Äta mer frukt&grönt. :D



PUBLICERAT: 2009-02-22, 17:27:58 | URL: http://katarinaz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: