SKRIVET: 2009-02-07, kl 21:33:49 | PUBLICERAT I: My life

akropolis och melodifestivalen

sitter och kollar på melodifestivalen, låten;snälla snälla borde ju inte komma vidare eller? ;o vad tycker ni? jag tkr iaf att hon sög. men you're my world var faktiskt skit bra!:D jaja...

va ju och åt på akropolis, gått vare :D , blev dock inge kort på maten,vågade inte knäppa kort (a) damerna i innebandyn var där också men dom gick när vi kom! hahah, två timmar före vi skulle dit så åkte vi till stan och kolla lite och fika på Waynes coffe,stavas de så ? de var faktiskt första gången jag fikade där :O,nu sitter jag här med min data i sängen och tuggar tuggummi och är TAGGAD tills imorgon!. JAAAA!!!! you're my world kom vidare!!!:D,nu ska jag göra något annat! vi hörs imorgon ,godnatt! ha en bra kväll


morotskaka,mumssss


en bild på mig kan jag bjuda på :)

haha,hade för mig att de blev fler bilder men de blev visst inte de!

/mmichellee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: