SKRIVET: 2009-02-26, kl 16:23:34 | PUBLICERAT I: My life

26 februariii :D

ÄNTLIGEN 13ÅR!

känns inte ens att jag fyller 13.pappa,sabina & jag åkte ner till stan och åt mat,jag åt potatis,kycklig filé och sås,sen gick vi lite på stan,köpte en brun utan sol servett,ska prova om den är bra,om den är de så köper jag en sån flaska,sen kom vi hem,åkte till mamma och nu är våra kusiner och mammas kompisar här,vi har käkat mat,sen har jag också vart på åkrahallen,köpte saker tills imorgon när vi ska käka tacos!
jag har fått en digitalkamera av pappa med 12megapixlar
och pengar från mina kusiner
choklad från mammas kompis och hennes barn
halsband från mammas kompis
och pengar från mamma & pappa
det har jag fått än så länge

nu ska väl vi hitta på nåt!hejdå!



/mmichellee


ida

grattis gumman :D



PUBLICERAT: 2009-02-26, 18:52:42 | URL: http://iidak.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: