SKRIVET: 2009-02-02, kl 20:54:11 | PUBLICERAT I: My life

24 dagar kvar!

god kväll!

sitter här nu i mitt rum och mööööööööööööglar snart av tråkighet....

hänt idag då?
jo,åkte till klara för att träna lite på läxan men de gick inte så vi bestämde att alla gör självständigt istället :) , fårse hur de går , har ju bara 2 dagar på mig ungefär och jag har inte ens börjat än,egentligen borde jag sitta och göra läxan nu men jag "glömde" säger vi!

24 dagar kvar tills jag blir 13!
haha,jag tänker sitta här hela tiden och räkna ner tills den 26februari :D så jag bryr mig inte om ni tycker jag är dryg ;)) that's not my problemooo.

nej,nu borde jag nog börja med läxan,vi hörs imrn! godnatt


ungefär så här känner jag mig nu av tråkighet.....

/mmiiichellee


eveef

Dh kostade typ 130

och oth var typ 250 :O



PUBLICERAT: 2009-02-03, 15:32:09 | URL: http://eveef.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: