SKRIVET: 2009-08-14, kl 17:36:10 | PUBLICERAT I: My life

wohoo!

tja,har inte kunnat uppdaterat idag för jag har fixat min blogg som ni kanske ser :D,blev jätte nöjd med den,hela designen kunde man ladda ner gratis från http://tescho.se/ sen la jag till tre bilder,två på mig och en på zaaaac♥.

mamma väckte mig vid typ åtta tror jag för hon chattade med hennes bror i filippinerna,och dom ville se mig så jag fick gå ner och visa mig i camen,helt trött var jag ju också!,sen ville mormor se mig också!fick visa mig också den gången,trött var jag fortfarande! vid tio gick sabina,mamma och jairus till tågstationen för dom skulle till västerås,så jag har vart själv hemma sen 10,och jag vaknade 2 idag!! :O och jag har inte ätit något än ;p,fast magen kurrar nu känner jag så snart ska jag äta nåt.

och idag åker vi till pappa,kanske borde packa,haha.
PEACE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: