SKRIVET: 2009-08-20, kl 00:37:20 | PUBLICERAT I: My life

the day in stockholm!

jag gick upp vid 8 och åt frukost och sen fixade jag mig och så :),vid 10 åkte vi och hämtade evelina och nicki.sen åkte vi mot stooockholm! ;d.Vi kom fram vid 12 och då gick vi till grönan :),jag och evelina åkte jetline,kvasten,vilda musen,kärlekstunneln,blå tåget och INSANE! alltså fyfan..insane är fan den läskigaste enligt alla karuseller jag har åkt!när jag liksom satt i den där "stolen" så banga jag ur hela tiden,först åkte vi sakta framåt,jag tror jag skrek då,haha. och sen började allt,jag blundade hela tiden och jag skrek HELA tiden och började nästan gråta,och ibland åkte man upp ur stolen och sen snabbt tillbaka igen,fyfan alltså!¨









vid sju åkte vi till the voice,fast först letade vi efter en parkering i ungefär 30min,när vi hade hittat en så gick vi till kungsträdgården,vid nio blev jag och evelina hungriga så vi gick först till max men där var det fullt så då gick vi till donkan men där var det också fullt men skit samma ;),efter att vi ätit färdigt så åkte vi hem :(,de började regna och pappa sa att det skulle regna mer sen så det var inte så värt att vara kvar då,och det var ändå bra att vi stack då för vid tio hände det där med tårgasen ju ;O,när vi var påväg till bilen hittade vi inte den ;o,ingen hade kollat vilken gata den stod på :p,så vi började leta efter bilen i ungefär 40min i spöregn! men tillslut hittade vi den :D
videofilmer kommer strax!


Rosida

Det såg kul ut! :D ♥

Du är VERKLIGEN inte "osnygg"! :) Du är skitsnygg juu!



PUBLICERAT: 2009-08-26, 19:57:43 | URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: