SKRIVET: 2009-08-17, kl 18:05:07 | PUBLICERAT I: My life

träning snart

hej!

nu sitter jag hemma hos pappa,kom hem för en timme eller något sånt..!vi vaknade vid elva och sen käkade vi frukost och sen gick vi ner till saskias häst och gav den mat eller nåt,är inte så insatt i de,haha.Hörde ni flygplanen idag?typ jetplan eller något sånt,de var en som åkte skit lågt ;o. sen kom klara och eve :D,och alla vi fyra ska kanske sova idag,vi får se om jag kan..:)

Snart blire innebandy i salbergahallen :D,ska fråga pappa om han kan skjutsa mig! haha,vet ni hur jävla nära det är? tar typ 10sekunder att gå dit,det ligger precis mittemot pappa :).

nu ska jag gå och byta om till träningen,ska va där om 20min typ och maten är inte klar än!
PEACE

(skulle lägga in en bild men de vill inte funka :@)


Cornelia

Vill du göra en ny header åt mig? : )<3



PUBLICERAT: 2009-08-18, 19:18:41 | URL: http://cornelialofgrenpettersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: