SKRIVET: 2009-08-13, kl 21:24:24 | PUBLICERAT I: My life

träning i regnet

sorry för dålig uppdatering idag! idag följde jag och sabina med farmor och farfar till ett älgsafari,det var faktiskt ganska coolt! man fick sitta i en vagn och så körde dom ut till älgarna så berättade han saker om älgar och så :) och dom var skit nära ;)

klockan 6 hade jag träning UTE,regn vare också skit kul ju...jag kan inte göra armhävningar så min tränare sa att jag skulle göra 5st om dan så att jag kan de sen,hahah! LYCKA TILL MICHELLE. nu sitter jag här i vardagsrummet och ska göra en sak sen ska jag måla mina naglar och kolla på två avsnitt av paradise hotel som jag har missat!

jag har en video från älgsafarin där han som berättade massa saker ger värsta utskällningen till en 60årig man,haha!ni får se den sen ;).
PEACE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: