SKRIVET: 2009-08-04, kl 19:37:23 | PUBLICERAT I: My life

tjena!

tja!

var i västerås i med klara saskia pappa och sabina!:)

blev två linnen,ett svart och ett vitt från H&M.
en grå huvtröja från bik bok.
en svart kofta från gina tricot.
den där t-shirten från gina tricot med den där tjejen som ser ut som mig.




vad gjorde ni igår då?
själv så var jag med jacke klara och jonas på dagen sen klockan 6 hade vi träning,vi sprang 3km och sen typ situps och massa saker,drygt! sen blev det innebandy på gräs :).sen vid 8 cyklade jag ner till stan och mötte klara och saskia,sen gick vi runt med typ emma,elin,nicklas,oscar,sally och många mer,kände inte ens vissa av dom,haha!
klockan 9 spelade byz & headline,alltså det var grillnatta om ni undra :),vid tio cyklade jag hem med elias och sally :)

tänkte lägga in några bilder från gårdagen och 1video men jag hittar det inte på datan och den finns inte på mobilen :o,det var ju värsta roliga filmen,klara rörde byz och får typ värsta rycket och börjar skrika! haha

nu ska jag fixa käk och senare kommer bilder på de jag köpte idag!
peace



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: