SKRIVET: 2009-08-17, kl 00:40:40 | PUBLICERAT I: My life

sassa brassa mandelmassa

hahaha,inlägget nedan var bara på skoj,fast det borde nog alla fatta(!) haha.

Nu sitter jag och saskia i hennes rum och dampar som vanligt,jag ska sova här :)),skulle ju skriva om dagen igår men jag har nästan inte suttit vid datan nåt idag så de får bli imorgon :).

Idag sprang jag (och gick) spåret med saskia :),efter det cyklade vi ner till åkrahallen och köpte hårfärg,sen cyklade vi hem till henne och jag färgade hennes hår,det skulle bli mörk mörk brunt men de blev svart,men det blev bra!:D
nu ska vi göra något annat!
PEACE


Therese [ Tescho

Svar: Vad roligt att du tycker om den! Tack :)



PUBLICERAT: 2009-08-17, 11:35:32 | URL: http://tescho.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: