SKRIVET: 2009-08-09, kl 21:40:24 | PUBLICERAT I: My life

sandra gillar diarré med grädde och hjortronsylt!

tjena!

klockan är typ halv tio och jag sitter vid datorn,sandra ska sova här inatt :),jag tror vi ska kolla på en skräckfilm senare,vi gjorde de igår med fast det var typ ingen skräck ;p den var bara rolig,haha!

solat har jag gjort idag,solade i 1timme,tror jag råkade somna också,hah men iaf.. jag kollade om jag hade fått nån bränna från bikini överdelen,om jag hade? haha,det var värsta vita sträcken från bikinin,och halva mina lår är fan vita,typ halva choklad och halva vanilj,hah! har knäppt bild på de,ni får se de imorgon ;)

nu ska vi göra nåt annat. sandra säger att vi ska göra diarré,mums!
PEACE


Victoria♥

åhhhh, är du hemma nu?(k)



PUBLICERAT: 2009-08-10, 13:50:47 | URL: http://gracevictoria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: