SKRIVET: 2009-08-16, kl 00:45:42 | PUBLICERAT I: My life

michelle=korkad

ååh jag är så jävla stupid!!!!! jag har gjort 4 inlägg med mobilen och nu kommer jag på att jag har glömt att skriva "blogg" först(man måste göra det) ååhhhh :(((((.Vi är iaf hemma nu,det har varit en underbar dag! skriver om den när jag vaknar,orkar inte göra det nu för jag kommer somna vilken sekund som helst känner jag :p.
nu ska jag tvätta bort mitt smink,eller nej,eller vi får se om jag gör de eller inte,orkar ingenting just nu !
godnatt & PEACE

btw:MÅSTE BARA BERÄTTA ATT JAG OCH EVE ÅKTE INSANE!! FYYYYYYYYYYYYFAN VAD LÄSKIG :O HÖLL PÅ ATT BÖRJA GRÅTA,HAHA.


Saskiiiiiaa

sv; jaaaaaa!!!! men assssååå jag vill ha skivannnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDD vill du ge mig den kanske ? (aaa)



PUBLICERAT: 2009-08-16, 11:23:13 | URL: http://sssas.blogg.se/
VICKAN;)

Hahah(; stackars er;)



sv; emilia?;p nej hon går i mitt fotbollslag:D



PUBLICERAT: 2009-08-16, 12:13:57 | URL: http://gracevictoria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: