SKRIVET: 2009-08-24, kl 21:57:37 | PUBLICERAT I: My life

första dagen i skolan

började ju skolan idag,det kanske ni också gjorde?

jaja,jag vaknade 06.30 och var hur pigg som helst! :o och vi började 11.30,men sen vid sju tror jag så låg jag och kollade på the voice på tv ;),sen gick jag ner och fixade mig och så,och sen cyklade jag och saskia ner till stan för jag,saskia,eve och klara skulle träffas på stan kvart över 10 för att fika :),och jag och saskia kommer till stan redan 10.00 så vi går in på bokia och jag köpte tre pennor och ett sudd,alltid bra att ha flera pennor än en! sen gick vi till valla och fick massa information och skåååp! :)

framme vid stan :)

vi fikade på johanssons :D

evolajna :)

happyface!

söta saskia!!


Och imorgon ska vi vara på sofielund(?) hela dagen,alla 7or kommer vara där,alltså från valla,och då ska vi köra aktiviteter och sånt för att lära känna varandra bättre :)

Nu ska jag nog gå och och sova ;o,skriver kanske imorgon bitti om jag hinner :) godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: