SKRIVET: 2009-04-30, kl 23:27:30 | PUBLICERAT I: My life

valborg

nu är jag hemma från stan! eller jag kom hem för ca en timme sen :p

idag vare skola,sen efeter skolan skulle vi få främmande så vi åt grillspett,potatisgratäng och andra saker,super gott.
sen vid 5 åkte jag till klara för hon skulle locka håret på mig,vi fixade oss och sminkade oss och sen cyklade vi till stan för att möta victoria,när vi var där gjorde vi inte så mkt,så vi gick till Time och köpte mjukglass och sen gick vi runt och sen mötte vi jonatan och jacob så vi gick med dom också :),sen kollade vi på brasan och lyssnade på några som spelade och sjöng,och så kollade vi på raggarbilar :p,det var en som var full som stod och dansa på vägen och sen drog han ner sina byxor,skit äckligt! haha,knäppte lite bilder men jag lägger in de nån annan dag,orkar inte göra de nu.

snart ska jag sova så att min tå kan få vila... skulle sparka på en coca cola burk idag efter skolan och då drar jag typ foten mot marken eller nåt och då fick jag jätte ont så jag har typ haltat hela kvällen.

godnatt!

pussss


emma karlsson

såg inte dig på stan :o



PUBLICERAT: 2009-05-01, 13:48:55 | URL: http://eemmakkarlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: