SKRIVET: 2009-04-21, kl 20:06:11 | PUBLICERAT I: My life

dagarna som gått

nu har jag inte skrivit på flera dagar igen!

måndag igår, gjorde inget speciellt,skola sen var jag med en kompis,vi solade,lite kallt vare men det gjorde inget.
Idag var jag med,Evelina,Klara,Jonas,Robin & Alex,vi var hos jonas och vi kollade på film,tror den hette "little man" eller något sånt :) den var bra men jag var så himla trött så jag somna i slutet av filmen typ,haha. sen spelade vi air hockey,jag är ju bäst på de!(not) om ni ska köra mot mig var beredd på att ni kan få den där brickan i ansiktet,så agressiv är jag när jag spelar de!hahah, sen hoppade vi studsmatta,första gången för iår faktiskt :),ramlade på robin också,haha.han kunde säkert inte andas när jag låg på han. juste! idag tog vi spruta i skolan,skulle de göra ont men de kändes knappt,eller de stack lite i början men sen kändes de ingenting :).



på torsdag tror jag de va så kommer det komma en tandhygeniest(stavning?) till oss och snacka om tänder ;p och på fredag ska vi kolla på bio :) "simon birch-ett mirakel" eller något sådant.

I lördags var vi ju till globen :D skit kul vare,de kommer lite bilder och videos snart :)

nu ska jag kolla på ugly betty,har inte lagt in de jag köpte i västerås för en vecka sen så de kommer snart också,hejdå så länge


alice

vi har redan sett simon birch , den va bra (Y)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: