SKRIVET: 2009-04-29, kl 21:36:23 | PUBLICERAT I: My life

det är inte alltid lätt att vara bäst..

hej bloggen

får bli ett litet inlägg om vad som jag har gjort den här veckan så ni som är intresserade om vad som har hänt för mig den här veckan och förra helgen kan ju läsa de som står här nedanför :)

i helgen var vi ju i norberg hos våra kusiner :) det var marknad där så vi var där på lördagen & söndagen,åkte två karuseller där fast jag köpte nästan ingenting,en karusell var skiiit läskig (tycker jag) så jag fick ont i halsen när jag hade åkt färdigt den:p jag filmade också när vi åkte,kan lägga in dom filmerna någon dag :).

måndag & tisdag har det inte hänt nåt speciellt,bara skola som vanligt.

idag hade jag slöjd,HATAAAAAAAAAAAAAAAAR DE! sen fick vi höra att några killar hade snackat om oss och då försökte min kompis snacka men en av dom men han vägra och sen börja hans kompis gråta och sprang iväg och sen sprang alla bort och kom inte tillbaka till en lektion och ja....

imorgon är ju valborg,ska på stan med klara,men jag vet inte vad jag ska ha!!!! fast klara ska iaf locka håret på mig :-)
sen på fredag är vi lediga tror jag(?) ;p

nu ska jag kolla vidare på grey's anatomy.

pussss

fasen vad snygga vi är..


evelina

ska vi leka runt på fredag?:D:D:D



PUBLICERAT: 2009-04-30, 16:28:57 | URL: http://eveef.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: