SKRIVET: 2009-04-09, kl 17:36:31 | PUBLICERAT I: My life

ingen sol ute :(

de blev inget med dom,saskia kunde bara va till 4.

men klara kom,jag skulle fixa en blogg åt henne och vi skulle ut och knäppa kort till hennes header :))
så snart ska jag fixa de.

sen då?
då vet jag inte vad jag ska göra :( men jag får väl sysselsätta mig med något

imorgon kommer Stefanie & Sandra (våra kusiner) :D och dom ska stanna tills på söndag och på lördag ska vi ha fest för då fyller Sabina 12år! :D

nu ska jag fixa klaras header och en hiss eller diss kommer senare :)

pussss


Trees

Jaag har haft bland de tråkigaste dagarna i mitt liv haha.. inte så mkt typ vaknat, tränat, ätit och glott mig i spegeln.. hah ne inte de sista där men, ja du hajar;) själv?



PUBLICERAT: 2009-04-09, 22:43:12 | URL: http://mangofisk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: