SKRIVET: 2009-04-08, kl 12:45:17 | PUBLICERAT I: My life

konstig dröm

tjenixen,ville prova något nytt istället för hej,haha

är själv hemma nu för dom andra är på stan,men snart får jag sällskap av saskia,hon fixade en blogg till sig själv imorse men hon fattar ingenting så jag ska hjälpa henne.

jag drömde värsta konstiga & läskiga drömmen inatt,det var typ att jag,klara,saskia och doms föräldrar skulle åka på kryssning och jag hade packat alla mina kläder i mina jackfickor,men sen när vi klev på bussen hade jag inga kläder i mina jackfickor,men tina(klaras mamma) sa att när vi stannar i heby kunde jag GÅ hem till mig,så jag gjorde de och sen hämtade jag mina kläder och så hade jag visst en katt hemma också... och sen får jag ett mms av saskia där det står att hon typ var tvungen att skicka det här mmset av sin mamma och det stog typ att man skulle skicka de där meddelandet till minst tre personer och om man inte gjorde de skulle vi typ dö när vi var på kryssningen,haha,helt sjukt!

alltid när jag ska sova har jag dörren lite öppen och inatt vaknar jag av att jairus gråter i 78968757849864timmar och jag försöker att sova men de går inte så jag går upp och drämmer till min dörr så att den stängs och sen kunde jag sova! haha :p

nu ska jag kolla andras bloggar.
pussss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: