SKRIVET: 2009-04-03, kl 21:57:52 | PUBLICERAT I: My life

fredag kväll

god kväll!

nu har jag ätit pizza,kände att jag ville prova något nytt för jag brukar alltid ta vesuvio eller kebab tallrik så den här gången blev det en "Oscar" det var: vitlök,skinka,fläskfilé och bea sås,mums! och nu har jag kollat på Talang 2009,det var nog ingen som jag riktigt fastnade för,fast har redan glömt bort alla typ haha.
nu ville jag kolla på Singing Bee men Sabina är så himla knäpp så hon knäpper inte över till 3 utan ligger och glor på disney channel!-.-'  jaja

imorgon blire att gå till idrottshallen om det är varmt annars får pappa skjutsa mig,där är det UKM ung kultur möts,där kommer ungdomar dansa,sjunga och andra saker tror jag :p fast vet inte vilken jag ska dit med,vill iallafall inte vara där själv men jag tror jag skulle dit med eve men hon kanske ska kolla med hennes kompis så vi får väl se.. :)

har ni hört det där om blondinbellas blogg?
klicka här för att läsa om det

hörs imorgon tror jag ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: