SKRIVET: 2008-09-14, kl 20:47:31 | PUBLICERAT I: My life

britney spears

har inte lagt in nåt den här helgen , har vart borta hos kusiner , det var trevlans :) , vi försökte bygga en koja också ,men efter ett tag fick jag & sandra damp för att den hela tiden gick sönder så vi stack in :p

stefanie(min kusin) visade mig den här videon ,hmm , vet inte vad jag ska tro ? dom kan ju ha fixat rösten på datorn eller inte ,, hon mimar men har ändå micken på så att de ska se äkta ut, fast dom har ju höjt musiken så att hennes "riktiga" röst inte hörs

väldigt dåligt sjunger hon !


på tal om nu , ska väl fixa mig snart innan jag går och lägger mig men de gör jag om ett tag :) först ska jag kolla på hannah montana på youtube :D


evelina

det lät ju fan sämre än mig haha , måste ju inte va helt sant heller



PUBLICERAT: 2008-09-16, 14:35:19 | URL: http://eveeeee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: