SKRIVET: 2008-11-16, kl 21:17:15 | PUBLICERAT I: My life

mmiiichellee

har inte orkat bloggat nåt den här veckan , hade ingen blogglust , ska bättra mig , jag lovar.

har suttit och kollat lite på nelly.com , hittade lite kläder som jag vill ha , måste verkligen åka till västerås nån helg,behöver ett par jeans och en tjocktröja och nå linne :) , har inge pengar just nu men får väl de snart :p

sitter och kollar på erik&mackan snygga&smärta just nu ,de är väl ganska bra :) , skola imorgon ju , usch , på fredag är de bad också , vill verkligen inte :( hatar att visa upp min mage!

någon som vill ge mig de här?:)



sweet dreams ;*


stephanie

va tråkig du är :(



PUBLICERAT: 2008-11-18, 18:26:57 | URL: http://ericzon.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: