SKRIVET: 2008-11-24, kl 20:04:33 | PUBLICERAT I: My life

bad update

bad update , jag vet men jag orkar verkligen inte.vet inte vad jag ska skriva men jag kan skriva hur min vecka kommer se ut :)

tisdag; skola , MEKS , innebandy

onsdag; skola , slutar 13.00 :D

torsdag;skola , klippa mig :) , förslag? , innebandy

fredag;skola , åka pulka med klassen :p , fest :D

har ni nåt förslag på hur jag ska klippa mig ? annars blir de nog bara att fixa luggen och klippa upp de :)
om en månad är de ju julafton också :D , jag har paniiik! vet inte vad jag ska köpa till alla plus att jag typ inte har nå pengar typ. men men , vi får väl se vad jag hittar på :D. idag var de ju småstjärnorna , alla bidrag var jätte duktiga nicholas som går i typ 1 eller nåt vann med låten de börjar verka kärlek banne mig :) , spelade in bidragen förutom ett , lägger in dom sen :) .


jag & saskia :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: