SKRIVET: 2008-12-01, kl 15:26:45 | PUBLICERAT I: My life

rubrik ?

dagen började med att jag vaknade ungefär kvart över sju,gick ner och åt frukost ,och sen klädde jag på mig och fixade mig. såg kanske 5minuter av julkalendern , sämst kan jag bara säga , den verkar ju inge bra , förra årets julkalender va ganska bra tycker jag :) . är sjuukt trött nu som jag alltid är efter skolan , och hungrig är jag också och kallt äre också och så kliar de på min arm där jag har värsta eksemen så snacka om att jag har hyper (får inte säga damp).när jag kom hem från saskia i lördags så hänger det värsta stjärnan på balkongen! och den är jätte stor , så jag skäms nu för alla som går förbi tänker säkert - vilken stor stjärna eller typ vilken konstig familj , och sen när jag klev in i dörren så ser jag att dom har tagit fram julgranen och pyntat den , synd att inte jag fick va med också och fixa allt:( , nu ska jag nog fixa lite käk , vi hörs väl ?


min lillebror Jairus som är typ två månader och nånting ;p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: