SKRIVET: 2008-12-05, kl 17:07:30 | PUBLICERAT I: My life

FREDAG!

tjjjaa , fredag idag :D , åkte pulka idag med världens bästa klass , jag,saskia och klara försökte åka pulka tillsammans med EN pulka som typ va 1meter lång och 50cm bred , hur tror ni de gick ? vi försökte pröva allt; typ att jag låg på mage på dom och alla låg på mig och massa andra saker ,men vi ramlade bara:p , snart ska jag till lärkan för att kolla på evelinas innebandyträning , sen ska jag sova hos henne :D , och imorgon ska jag sova hos klara :D och på söndag är det innebandymatch i idrottshallen mot surahammar 14.00 :D ,kom och kolla då vetja! mamma och dom andra är i norberg och dom vill inte att jag ska va hemma själv så jag måste sova hos nån/några hela helgen (: , nu ska jag nog fixa mig och dra till lärkan , bloggar nog inget i helgen tror jag.hejdå ;)


den här meningen får avsluta inlägget.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: