SKRIVET: 2008-12-12, kl 16:57:11 | PUBLICERAT I: My life

FREDAG

tja , orkat inte bloggat nåt den här veckan, idag vare ju lucia , gick upp kvart över fem för att locka håret -.-' , för vi skulle sjunga för dom som badade typ 7 -.-' , och sen vare uppvisning för hela skolan , de gick bra :) , men när vi stog och sjöng för skolan så ville bea att jag och linnea skulle släcka hennes ljus som var på hennes huvud för hon var lucia , för hon kände sig yr,och då fick jag stearin på munnen! skit ont gjorde de ... slutade typ 11 sen , wohoo ! ikväll är de ju idol också ,tror nog att kevin kommer vinna :) ,gissa vad jag har gjort? bakat TRE gånger idag , as dryygt. ska äta pannkakor nu , fast jag är inte hungrig , eller jag ska nog inte äta ;p , eller jag vet inte .. hahaha , hejdååå


hahahahahahahahhahahahahah , men hade bara lust


emina

det är juh bra michelle ;o !



PUBLICERAT: 2008-12-26, 14:51:16 | URL: http://paalomaeminaa.blogg.se/
emina

det finns på bikbok elr gina på gina är dom billigare haha :) !



PUBLICERAT: 2008-12-26, 20:24:00 | URL: http://paalomaeminaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: