SKRIVET: 2008-12-07, kl 21:49:04 | PUBLICERAT I: My life

förlust

idag är de ju andra advent gott folk! hände väl inget speciellt , sov över hos evelina i fredags och hos klara i går , känner mig som om jag sover över hos någon och sen nästa dag går jag vidare till en annan och sover där :p , match vare också idag :) , förlorade mot surahammar med 2-7 men bra spelat alla :D , innan matchen puttade matilda mig och så gjorde jag typ nåt med min stortå så de började blöda ,så de värker skapligt mycket nu! :( , imorgon ska ju jag och oscar ha en idrottslektion för våran klass ,hoppas de går bra :) , nu sitter min syster brevid mig och tjatar om att jag ska ladda ner några låtar , så hejdå , hörs imorgon!


här är jag - emma karlsson :D<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: